Navigation af visninger

I dag

Koncert på Sæby Torv med byens orkestre

Sæby Torv Vestergade, Sæby, Nordjylland, Danmark

Sæby Handelstandsforening arrangerer musik på torvet ved byens 2 orkestre Musikkorps Sæby og Sæbygarden inden afrejsen til deltagelsen i den store musikfest i Bad Bramstedt Tyskland.

Sct. Hans fest på molen i Hou

Hou Havn Hou Lystbådehavn, Hals, Nordjylland, Danmark

Det 12 mands store Ibsens Kapel fra Sæby, deltager i festlighederne og fejringen af Sct. Hans aften i Hou. Kom til en hyggelig aften i klitterne og nyd musikken og årets solist. Der kan købes forfriskninger på pladsen. Støt op om Hou Borgerforening.

Jul i Juni Frederikshavn

Frederikshavn Kirkepladsen, Frederikshavn

Musikkorps Sæby deltager i arrangement Jul i Juni i Frederikshavn. Optog med med det store nisseorkester i byens gader.

Havnefest i Sæby – Ibsens Kapel underholder

Sæby Havn

I weekenden den 14. - 16. juli er der igen Havnefest i Sæby. Det 12 mands store underholdningsorkester Ibsens Kapel er med til at åbne festen og vil komme sejlende ind i havnen med fuld musik. Efterfølgende vil der være musik på kajen.

ARRANGEMENTER