ER DU VORES KOMMENDE NYE MEDLEM?

Har forsiden vakt din nysgerrighed og står du pt. og mangler et orkester?

Så er det absolut nu du skal læse videre…

Musikkorps Sæby har gennem årene udviklet sig til et velspillende orkester, hvor spilleglæden og det sociale samvær er i højsædet. Vi er ca. 47 musikere med en meget forskellig baggrund såsom lærere, ingeniører, selvstændigt erhvervsdrivende, sekretærer, revisorer, bankfolk, kommunalt ansatte, sygeplejersker, og andet godtfolk. Fællesinteressen er dog musikken, og glæden herved.

Musikkorps Sæby ønsker, at den musikalske udvikling, som orkesteret har gennemgået over de seneste år, kan fortsætte, og det kan meget vel være, at netop du, sidder med en musikalsk evne, der kan bidrage til dette. Din musikalske baggrund er underordnet, så længe du besidder et vist musikalsk niveau, og har et ønske om at blive medlem i et orkester hvor engagement, humor, og spilleglæde er ligeså vægtede egenskaber, som teknisk kunnen.

Nysgerrig?

Så send os en mail eller kontakt Berit Heisel og få yderligere information eller mød op i vores musikhus.
Her kan du downloade, udskrive og udfylde Indmeldelsesblanketten til aflevering i musikhuset.

Vi øver hver torsdag kl. 19.30-22.00 i
Musikhuset, Skolegade 6, 9300 Sæby

Vi ser frem til at høre fra dig!
Musikkorps Sæby
v/ Ea Søe Andersen